Platforma wymiany danych doskonałym rozwiązaniem dla biur rachunkowych.

Jej głównym celem jest usprawnienie procesu obsługi klientów i zapewnienie lepszej komunikacji między klientami a biurem.

Platforma B2B

Najważniejsze procesy biznesowe realizowane przez platformę B2B:

  • Automatyczna elektroniczna wymiana dokumentów między klientem a kancelarią księgowo-podatkową z wykorzystaniem mechanizmów EDI oraz podpisu elektronicznego.

  • Dostęp drogą elektroniczną klientów kancelarii do raportów i analiz finansowych dotyczących ich firm.

  • Zwiększenie efektywności i zasięgu doradztwa podatkowego oraz finansowego poprzez zastosowanie narzędzi komunikacji elektronicznej między biurem a jego klientami.

Platforma B2B umożliwia

  • Sprzedaż

  • Rozliczanie kosztów

  • Rozliczanie podatków i ZUS

  • Obsługę składników majątkowych

  • Zestawienia i raporty

  • Obsługę pracowników i listy płac

  • Fakturowanie

  • Zarządzanie systemem

nopCommerce
nopCommerce

Najważniejsze elementy składowe systemu

  • Moduł administracyjny

  • Moduł fakturowania

  • Moduł przesyłania plików

  • Moduł raportowania

  • Moduł powiadomień

  • Moduł skanowania dokumentów i rozpoznawania tekstu

Procesy obsługiwane przez platformę

  • Proces przesyłania danych przez Partnera do biura rachunkowego

  • Przesyłanie plików na platformę przez pracowników biura.

  • Pobieranie plików z platformy przez partnera.

  • Fakturowanie na platformie.

  • Skanowanie dokumentów w biurze rachunkowym.

nopCommerce

Pliki przesyłane na platformę i pobierane z niej mogą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, co gwarantuje integralność i niezaprzeczalność danych.

Masz pytania?

Wypełnij formularz

lub zadzwoń

+48 85 676 08 31