PLATFORMA ZAKUPOWA to doskonałe rozwiązanie dla producenta i dystrybutora.

Jej głównym zadaniem jest zautomatyzowanie procesów składania i realizacji zamówień.

Platforma zakupowa składa się z trzech głównych modułów:

  • Strefa Odbiorcy (w tym zamówienia, raportowanie)

  • Strefa Administratora - zarządzanie portalem

  • Strefa Wyprzedaży (w tym zamówienia)

Treści mogą być dostępne w kilku wersjach językowych: polskiej, angielskiej, rosyjskiej, niemieckiej i francuskiej.

Strefa Odbiorcy

Witryna internetowa systemu, do której dostęp mają pracownicy oraz właściciele firm partnerskich, składający zamówienia.

  • Przeglądanie oferty handlowej
  • Składanie zamówień
  • Przekazywanie dokumentów między firmą a klientami
  • Obsługa koszyka zakupowego
  • Możliwość generowania raportów
nopCommerce
nopCommerce

Strefa Administratora

Strefa pozwala pracownikom o prawach administratora na przygotowanie informacji o produktach dla klientów i zarządzanie kontami klientów.

  • zarządzanie kontami użytkowników
  • zarządzanie listą artykułów – dodawanie zdjęć, filmów, metek towarów
  • zamieszczanie informacji handlowych, opisów, materiałów marketingowych
  • zarządzanie parametrami systemu
  • przeglądanie logów

Strefa wyprzedaży



  • Strefa pozwala na sprzedaż końcówek kolekcji i nierotujących towarów.
  • Wyprzedaż realizowana jest w formie aukcji.
  • Oferentami są uprawnieni pracownicy, którzy zamieszczają aukcje z towarem.
  • Kupującymi są firmy partnerskie, które w tym miejscu mogą pozyskać towar w atrakcyjnej cenie.
nopCommerce
nopCommerce

Składanie zamówień



  • podobnie jak w sklepach internetowych zamawiający wybierają interesujące ich towary i "wkładają" je do koszyka
  • zamawiający generują ze swojego programu sprzedaży plik zamówienia, który wysyłany jest na platformę B2B, gdzie zostaje przekonwertowany do standardu EDI Comarch.

Pliki przesyłane na platformę i pobierane z niej mogą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, co gwarantuje integralność i niezaprzeczalność danych.

Integracja z bankiem

Platforma posiada moduł pozwalający na zautomatyzowanie procesu wprowadzania informacji o płatności za zamówienia do systemu. Specjalnie zaprojektowana usługa łączy się z przygotowaną bezpieczną aplikacją banku, z której pobiera informacje o transakcjach. Płatności za zamówienia zostają oznaczone, a administrator otrzymuje raport z płatności za dany dzień.

Masz pytania?

Wypełnij formularz

lub zadzwoń

+48 85 676 08 31