OTRS to pakiet oprogramowania typu Help Desk,
służący do obsługi zgłoszeń w przedsiębiorstwie lub organizacji.

Sprawdzone i dojrzałe rozwiązanie

  • Oprogramowanie OTRS jest obecne na rynku od 2001 roku
  • O jego popularności świadczy ponad 170 tys. instalacji na świecie (dane z 2020 r.)
  • Wykorzystywane przez koncerny o globalnym zasięgu, takie jak IBM, Lufthansa czy Philips
OTRS
OTRS

Oszczędność kosztów wdrożenia

  • OTRS jest rozwijany w modelu open source i rozpowszechniany bez opłat licencyjnych
  • Współpracuje z darmowymi systemami operacyjnymi (jak Linux lub FreeBSD) oraz bazami danych (m.in. MySQL i PostgreSQL)

Dostępność i prostota korzystania

  • Wszystkie funkcje systemu OTRS dostępne są przez przeglądarkę internetową
  • Udostępniany jest interfejs dla administratorów systemu, agentów obsługujących zgłoszenia oraz dla użytkowników klientów końcowych
  • Z systemu można korzystać także na urządzeniach mobilnych
OTRS
OTRS

Skalowalność i duże możliwości konfiguracji

  • OTRS sprawdza się zarówno w małych firmach, jak i w dużych przedsiębiorstwach, przetwarzających setki tysięcy zgłoszeń dziennie
  • Wiele czynności związanych z obsługą zgłoszeń można w prosty sposób zautomatyzować
  • Zaawansowane mechanizmy konfiguracji systemu (blisko 1500 parametrów konfiguracyjnych) pozwalają na dostosowanie działania do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa
  • Możliwa jest integracja z innymi aplikacjami będącymi w użyciu, w tym z usługami katalogowymi LDAP (jak Active Directory czy OpenLDAP)
  • Dostępna jest szeroka gama rozszerzeń, rozbudowujących możliwości systemu

Wdrożenia

Wykonujemy kompleksowe wdrożenia systemu OTRS w organizacjach i przedsiębiorstwach różnej wielkości. Przygotowujemy środowisko, integrujemy z innymi systemami, przenosimy dane z wcześniej wykorzystywanych rozwiązań.

Modyfikacje

Wprowadzamy zaawansowane modyfikacje w systemie OTRS w celu przystosowania go do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa i stosowanych wewnętrznie procesów, oraz do współpracy z innymi systemami informatycznymi.

Szkolenia

Przeprowadzamy szkolenia dla użytkowników i administratorów OTRS, obejmujące zarówno podstawową wiedzę na temat korzystania z systemu, jak również zaawansowane zagadnienia dotyczące jego konfiguracji i obsługi.

Masz pytania?

Wypełnij formularz

lub zadzwoń

+48 85 676 08 31