Platforma wymiany danych doskonałym rozwiązaniem dla biur rachunkowych.
Jej głównym celem jest usprawnienie procesu obsługi klientów i zapewnienie lepszej komunikacji między klientami a biurem.
Najważniejsze procesy biznesowe realizowane przez platformę B2B:
Automatyczna elektroniczna wymiana dokumentów między klientem a kancelarią księgowo-podatkową z wykorzystaniem mechanizmów EDI oraz podpisu elektronicznego.
Dostęp drogą elektroniczną klientów kancelarii do raportów i analiz finansowych dotyczących ich firm.
Zwiększenie efektywności i zasięgu doradztwa podatkowego oraz finansowego poprzez zastosowanie narzędzi komunikacji elektronicznej między biurem a jego klientami.
Platforma B2B umożliwia
Sprzedaż
Rozliczanie kosztów
Rozliczanie podatków i ZUS
Obsługę składników majątkowych
Zestawienia i raporty
Obsługę pracowników i listy płac
Fakturowanie
Zarządzanie systemem
Najważniejsze elementy składowe systemu
Moduł administracyjny
Moduł fakturowania
Moduł przesyłania plików
Moduł raportowania
Moduł powiadomień
Moduł skanowania dokumentów i rozpoznawania tekstu
Procesy obsługiwane przez platformę
Proces przesyłania danych przez Partnera do biura rachunkowego
Przesyłanie plików na platformę przez pracowników biura.
Pobieranie plików z platformy przez partnera.
Fakturowanie na platformie.
Skanowanie dokumentów w biurze rachunkowym.
Pliki przesyłane na platformę i pobierane z niej mogą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, co gwarantuje integralność i niezaprzeczalność danych.